Nieuw: Gesprekskaarten over familiegeschiedenis


Ik ben heel enthousiast om dit nieuws met jullie te delen 🙌

De afgelopen maanden ben ik in mijn vrije tijd bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuw product; gesprekskaarten over familiegeschiedenis!


Het is mijn wens om mensen met elkaar te verbinden door gesprekken te voeren over o.a. elkaars familiegeschiedenissen. Deze kaarten kunnen hierbij helpen.

Ik heb 52 prikkelende en luchtige vragen bedacht waarmee je nog meer over elkaar te weten kunt komen. Handig voor je stamboomonderzoek, leuk voor een familiereünie of gewoon als cadeau.

Ben je net zo enthousiast als ik? Check de website www.gesprekskaarten.com!

Het is binnenkort Moederdag, daarom geef ik 10% korting als je gebruikmaakt van de code MOEDER bij het afrekenen.

Wil je deze kaarten gebruiken in je praktijk of werk je bij een onderwijsinstelling, boekhandel, erfgoedinstelling of andere organisatie waar deze kaarten niet mogen ontbreken? Laat een reactie achter voor nadere informatie.


Plaats een reactie