Geen opdrachten meer

Zoals sommigen wellicht weten ben ik bezig met het schrijven van mijn eerste boek; de familiegeschiedenis van de familie Samson. Hierdoor neem ik voorlopig geen nieuwe onderzoeksopdrachten aan, zodat ik mij volledig op het schrijven kan richten.

Neem voor genealogische vragen contact op met de Stichting voor Surinaamse Genealogie. Zie www.surinaamsegenealogie.nl.

Zie ook Sabi Yu Rutu en StamboomSuriname op Facebook en Buku.nl.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 gedachtes over “Geen opdrachten meer

  1. Ik wist niet van de focus op familie Simons. Interessant want op het niveau van mijn grootvader Gustaaf Polak, is de fam. Simons verwant. De laatste die wij kennen waren de zusters Simons met een planten/bloemenzaak.

Geef een reactie

